humorfest.



JAG SKA PÅ LUNDS HUMORFESTIVAL nästa helg! :D :D :D

Det ska bli helt underbart. Jag älskar humor och jag älskar humor och jag älskar humor. Jag har bokat biljetter till fyra olika evenemang för ca. 540:- tillsammans. Det är billigt kan jag tala om! Går man på en "vanlig" standup kostar det till exempel runt 300:-

Så för dessa 540:- kronorna får jag:

*ett humorpass (som gör alla biljetterna billigare - perfekt för mig som student)

*biljett till en humoritisk Mim-föreställning med Lasse Nilsen. Ska bli jätteintressant, mim är något som jag verkligen uppskattar (men som jag är skitdålig på), och denne mim-komiker har fått finfin kritik. Blir spännande!

*biljett till "Mer självkänsla än du kan hantera", en föreställning med och av Petra Mede och Anna Granath. Jag känner på mig att denna föreställning kommer vara skitkul, eftersom att Petra är min idol och favoritkomiker!

*biljett till ett seminarium om "Att skriva komedi för film & TV". Det ska bli riktigt, riktigt intressant att höra föreläsningar av manus-författare som skriver tv-komedi. Det är en branch jag funderar på att syssla med på något sätt i framtiden och därför vill jag ha all bakgrundsinfo man kan få!

*biljett till Experterna, improviserad humorshow utav komiker som Petra Mede, Ann Westin och Peter Wahlbäck. Experterna är en teatersportsgren som vi har sysslat lite med i skolan och det har blivit jättekul nästan varje gång vi har kört den. Att få se kvalificerade komiker utföra denna gren kan bara bli ännu mer jättekul!

Tur att man nyss har fyllt år så man har pengar att göra av på sådana här roliga nöjen...
;)

Kommentarer
♥ josephine-TÄVLINGAR PÅ BLOGGEN!

Vill du piffa till din dator med en webcam?

Isf är våran tävling perfekt för dig!

jätte enkla regler och om du inte brukar ha tur? Så har vi två priser!!!!!



klicka på länken!

http://twinblogg.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-en-webbkamera.html#comment

2011-08-26 @ 20:09:04
URL: http://twinblogg.blogg.se/
♥ Pojke

tagga tagga tagga

2011-08-27 @ 01:06:31
♥ Nadjii

Riktigt bra uppdatering Zannii! Impad måste jag säga :) Jag trodde du bara skulle gå på en show, 4 föreställningar blir ju awesome!!! Hoppas du får mycket inspiration <3

2011-08-28 @ 23:42:58
♥ Nadjii

och glädje och gapskratt :)

2011-08-28 @ 23:43:31
♥ En annan pojke;

JAAA TAGGA FFS!

2011-08-30 @ 18:30:19
URL: http://zusannas.blogg.se/
♥ svar till Nadjii;

Tack tack ska du ha! för uppmuntringen alltså ;D



Tre föreställningar och ett SEMINARIUM :O Jag trodde att seminarium var typ föreläsningar, men idag i skolan lärde vi oss att ett seminarium har man på högskolan och det går ut på att alla på seminariumet ska vara pålästa om ett och samma ämne och så ska man sitta och diskutera etc...Men det kan väl omöjligt vara något sånt...? jag blir lite rädd i vilket fall x)



MEN ANNARS BLIR DET NOG AWESOME YEAAH

2011-08-30 @ 19:34:43
URL: http://zusannas.blogg.se/
♥ Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

sv: Roligt att du är med och tävlar om ett hudvårdskit ifrån Stockholmsgruppen Cosmetics samt valfri vara hos eriakasgarderober.se :) kram

2011-08-30 @ 21:17:39
URL: http://flavoured.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0