Merry New Year!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zusannas nyårslöften blir

1. blogga regelbundet (alternativt blogga öht...)
2. hitta/bygga/få/köpa en (stationär)dator
3. gå upp i vikt
4. FIXA MED NÅGOT ATT GÖRA EFTER STUDENTEN!!!
------>plugga genusteori (Lund)-flytta till frankrike-bo i skåne-allmänt flytta hemifrån-plugga till florist i Norrköping-jobba-bestämma mig för något-gah gah gah-komma på ett sätt att manager/eventare-försöka hitta ett kulturjobb/få in en kulturfot-hitta någon vän att göra ett kul projekt med?-tjäna pengar-?????

Kommentarer
♥ Pillan

EEEEEEEH! Känns smått udda att du snackar om att flytta när jag fortfarande bor hemma?!?!?!??! Dock ska jag med flytta så fort jag får en lägenhet, men ändå xD

2012-01-01 @ 02:00:07
URL: http://annapernilla.webblogg.se/
♥ Rebecca

Inte för att skrämmas. Men jag tog studenten förra året och kämpar fortfarande med samma sak som du,

2012-01-04 @ 17:18:57
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0