en februarifilmkväll med ES2B.


fantastiskt underbart att vara ensamma en kväll på skolan. befriande känsla

lite klass

lite mer klass =)

Hej hej!

där ja

wiho!

just jump

fotograferaren

mysbiokvällsoutfit

filmdax. hela klassen samlad i teatern aka biosalongen

joorå den funkade bra som biosalong

tyckte vi

lessen Alex, för filmen var faktiskt hemsk

den handlade som sagt om en japansk skolklass med femtonåringar.
de blev skickade till en ö och fick uppdraget att döda varandra
(annars skulle alla dö).
den sista överlevande blev vinnare.
massa blod/mord. inte alls något för mig.
men på något konstigt sätt så tyckte jag faktiskt om filmen lite lite lite.
den var sjukt hemsk och obehaglig och äcklig.
men humoristisk coh stundtals lite fin.
mest äcklig dock.

efter bion drog vi till Romrävs' klubblokal och sov över

det var en rolig bussresa

jag tycker mycket om mina Romrävs <3

Kommentarer
♥ Pernilla

Sv; Haha. Du är typ den enda som förstår mig. Den enda som håller med. Alla andra tycker jag är blåst i huvudet. Men om jag får säga det själv så tycker jag att jag är en av de smartaste som finns. Du också om du tycker som jag. Kanske är jag blåst trots allt. Men mina tankar är sanna som fan.

2011-03-02 @ 22:14:50
URL: http://ingenboriskogen.blogg.se/
♥ Pernilla

Sv; Haha!! Fan, du har rätt. Du låter som mig, jag låter som dig. Vi är fan som samma person. Det du skrev nu, var samma flummelidum som jag brukar skriva xD Jag gillar det starkt!

2011-03-02 @ 23:49:24
URL: http://ingenboriskogen.blogg.se/
♥ Smsa Låna

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-19 @ 05:26:55
URL: http://smsalåna.nu
♥ SVAR TILL "Smsa Låna";

Tack så himla mycket! Klart att jag har gjort den själv, när det gäller att designa saker och ting så vägrar jag låta någon annan göra det åt mig ;D

2011-07-20 @ 18:41:55
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0