Nytt Gott År 2011!



Då var tvåtusentio lämnat bakom oss. Mitt bästa år någonsin, alla kategorier! Om bara huvudingrediensen, som gjorde föregående års braighet, håller sig kvar så blir nog 2011 ännu bättre! Det hurrar vi för:

HURRA!!

Och jag kunde verkligen inte fått en bättre start på det nya året: min älskade var här och gjorde mig lycklig i en hel underbaraste vecka :D <3 <3

Jag har kommit på de tre enda bra sakerna med att älsk bor långt bort:
♥ han har ingen möjlighet att tröttna
♥ vännerna behöver knappast bli dissade
♥ det blir mer värt när man väl träffas

Fast fyrverkerier. Det har jag aldrig förstått. De är vackra om man kollar på dem genom ett fönster. Och det kanske är tradition att man ska ha dem på nyår. Men snälla nån, miljöförstöring deluxe?! Och ljudet. Jag får hjärtklappning bara jag tänker på det. Det råkar nämligen vara så att jag associerar ljudet utav fyrverkerier till min (näst) största rädsla --> Krig.
Blundar man och går ut mitt i natten då nyårsklockorna ringer, då kan man tro att man har hamnat mitt i ett krig. Hjärtat slår fortare och tårarna börjar falla. Uhhuhuhusch.

Jaha. Jag har förhoppningar om att starta ett bra bloggår nu. Julbilder och årsresumér står först på tur.
Välkommen 2011. Hoppas vi ska trivas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0