högskoleval




Vet inte alls om det är dumt eller typ "farligt" att lägga upp sina val såhär öppet på internet, men det kan jag inte tänka mig eller...? Nåväl så här ser de ut i alla fall. Det var riktigt läskigt att trycka på "skicka"-knappen, ångrade mig hundra gånger innan men nu känns det ändå rätt bra. Vet ju inget om hur svårt det är att komma in på kurser och om det är svårare att t.ex. komma in på 30hp än 180hp, eller tvärtom, men ääääh det blir spännande att följa min anmälan och se hur det blir! (inte ens säkert att jag ska plugga på högskola, kan bli folkhögskola också...haha)
Självklart anmälde jag mig typ 25 minuter innan de stängde. hehe.

Kommentarer
♥ diana

så intressanta val du har gjort zanna! haha hoppas det kmr gå bra för dig ! <3

2012-05-13 @ 22:19:30
♥ Svar till Diana;

hehe, tack eller något...^^

Jo men det är spännande detta! Vet dock inte om jag vill gå högskola nu direkt, vi får se vad framtiden säger...Vad har du planerat?

<3

//Zusanna

2012-05-18 @ 01:38:53
URL: http://zusannas.blogg.se/
♥ Hanna

Får ONT i hjärtat för att det ser så intressant ut! Shit!

2012-05-19 @ 15:18:25
URL: http://helh.blogspot.com
♥ diana

hehe jag ska plugga högskolan när jag är klar med skolan :) fast vet dock inte vad än haha xD



btw, va du med på balen elr? :D

2012-05-24 @ 19:45:50
♥ diana

ååhhh såg bilden på dig när du va på bal nu , så fin du var ! :) men var du sj ?? :S

2012-05-24 @ 19:53:41
♥ Svar till Diana;

Tack ska du ha :3 Ska snart lägga upp ett litet inlägg om balen tänkte jag =)

Yep, jag ville gå ensam för jag tycker det är töntigt att gå med någon "bara för att"!



btw, var har du sett bilden? :o



/Zusanna

2012-05-29 @ 14:10:21
URL: http://zusannas.blogg.se/
♥ diana

Hehe kollade på jnytts hemsida! Så fina alla var helt sjukt O.o

2012-06-17 @ 18:38:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0