Fanny&Alexandre

Min vinter och vår bestod mestadels av vår slutproduktion Fanny&Alexander. Jag är ledsen att jag inte har skivit om den tidigare. Jag var inte så taggad på att göra den då jag inte gillade storyn något vidare, men jag är nöjd med de roller jag fick och intensivveckorna då vi repade 24/7 + hade våra föreställningar var bland det roligaste någonsin! Jag älskar produktionsarbete och stå på scen!!!

Alla var så bra och vi fick otroligt fin kritik och respons! Vi var tio gånger bättre än dramaten kan jag säga...faktiskt! Jag spelade jude (Isak), regissör och dassråtta;


fröken Ester, Emilie & Isak



Regissören (solbränd på bilden!)


Dassråttan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0