I am lost and I need to be found - I'm lost in Johan Palm <3


Johan Palm i Jönköping den 22/5-09


Ihhh. Åhhh. jiiis. Ihhihihiih, ååhåhhåhooohhohohoh. mahhahhh.

Sorry. att. jag. hyperventilerar.
Men det blir lätt så när man träffar/nyss har träffat Johan (hehe).

Nä nu lugnar vi oss och tar det från början (och du, våga inte pilla på mina bilder!!!);

Jag och min åtta-åriga lillasyster (som också är Johan-beroende) tog bussen till stan idag vid halv två. Det var typ inga folk vid scenen, så vi satte oss på en bänk ijämte scenen och tog fram mamma's ipod. Och så kollade vi på 'Madagaskar'... haha x) Melman är naajs!

Iaf, värdet var lite skumt. Först var det ösregn, sen var det sol och varmt, sen regn, sen sol, sen regn, osv... lite jobbigt. Och typiskt nog var det ösregn när vi åkte, så jag tog på meej gummistövlar x) hahahaa. Men jaja, who cares aboute vad dom andra tycker? Jag har på meej vad jag vill liksom.

Vi ställde oss vid scenen runt 3-tiden. Då höll dom på att "rigga" ljudet och det. Vi var ganska nervösa jag och lillasyster.
Typ tjugo i fyra kom Johan och hans bror i alla fall!! Åhhh. Han var så sjukt vacker Johan. Åhhhh <33 Sen så kom Linnea och massa mer också...

Sen sjöng Johan tre låtar. Shiiit va' bra han var!!! :D :D Åhh. Hjälp. Jag dör, han ägde fett kan jag säga. Ihh <3













 Efter det var det signering och vi ställde oss i kön direkt. Så vi behövde bara vänta i tjugo minuter eller nått. Jag hade ju redan skivan med atograf på, så slapp köpa...

Sen när vi kom fram så signerade han min lillasysters skiva först och så tog jag kort på dom två. Och så var det min tur...

Zusanna; Heej
Johan:
Heej, vad heter du?
Z: Zusanna... med Z i början :D
J: Åhh, vad coolt! :D
Z: Taack :D
*J skriver och sånt där*
J: Vill du ha en till atograf?
Z: AAa :D
J: Bara för att det är roligt att skriva... *skriver*
Z: Hahaha :D
J: Den där är lite mer personlig (*pekar på den nya atografen*) än den andra, för då skrev jag bara på typ tusen skivor...
Z: Hahaha :D Jaaa... kan jag få en kram?
J: Klart...
*Z och J kramas (ihhhhh!<333)*
(Z: Tack?)
*J tänker*
J: Du... det kanske är dumt att säga så här... men har inte vi träffats förrut?
Z: Hahaha, joo det har vi faktiskt!! :D :D Fast det var typ jättelänge sen... Haha.
J: Jag trodde väl det...
*det kommer en till person så Z måste gå*
Z (till J): Du är bäääst! :D




Johan (och min lillasyster)

Ihhhhhh. Kommar ni ihåg vad han sa till meej förra gången? hahaha.
Sen var jag sjukt lycklig kan jag medela. Och så ställde jag och Lina meej framför scenen, han satt där uppe och signerade, och tog massa kort på han och sånt.








mahhaah x)


underbar bild. kan vara favorit ifrån idag faktiskt. <33

Och sen efter ett tag så skulle han gå... Och så typ gick han av scenen och försvann. Men så följde jag och nårra till efter... Och då såg vi gubben som hade hand om honom  gå ut från 'Sköna jag' (en sminkbutik)... Och sen såg vi Johan där inne och Henrik. Så vi ställde oss och vänta utanför, vi var typ bara fem personer. Efter tio min. kom han ut med gitarr och allt och gick mot bilen, och;

Z
: Heejdå! :D
J: Hejdå!! :D



Hihi, aaaw. Sen följde vi ändå med hela vägen till bilen x) O tog kort på när han hoppa in och allt. Sen vinkade vi till han när dom åkte, och han vinkade tillbaka :D :D Och vi typ följde efter bilen så långt vi kunde tills den försvann... Ihhhhh <3


wiie, nu har jag registreringsnummet till "hans" bil...

Det var sjukt underbart och Johan är bäst, världsbäst!!! :D :D <33333
Öhm, och roligast!!!
Och han kom ihåg meej!!!




åhh. jag är så lycklig!! <333


Tack för allt johan!!<3


translation;
I meet one of my biggest idols today. He is called Johan Palm and he's a 17 year old swedish rockstar!
He sang some songs, I took some photos and I had very fun! lowe yaa Johan! <33 He's so freakin' beautiful (don't you think?) <3
Ohh, I'm SO happy!
But - do not touch my pictures!






Kommentarer
♥ Emma

tack :D

& va kul!! :D låter som en bra dag! ska se han nästa vecka :D

2009-05-22 @ 20:38:35
URL: http://emaaaas.blogg.se/
♥ Andreas.Årzén

Ja det var det jag mena :) Va kul! Jag har lagt till dig :D



Ha en grym kväll!

2009-05-22 @ 21:23:15
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
♥ Kamilla - Fotoblogg

Sv: Okej :)

tack för att du tog dig tid att svara!



Vad roligt. Han är din idol va? :D

2009-05-22 @ 23:14:00
URL: http://kamillush.blogg.se/
♥ Kamilla - Fotoblogg

Sv: Hehe, okej, förstod det :)

Nä, ingen som jag kommer på nu iallafall..



Tack, vad roligt :D

2009-05-23 @ 10:21:16
URL: http://kamillush.blogg.se/
♥ Emma

ja :) hoppas också det blir lyckat, men det lär det bli. ja han är verkligen go :-) skitfina bilder du tagit! hmm, min favorit från skivan just nu? tycker det är skitsvårt. har inte hunnit få någon riktigt in. satelite kanske, eller all the time in the world, eller more to her than meets the eye (eller vafan den heter?) eller antidote fast akustisk. haha :D du ser ju! kan inte bestämma mig. självdå? :)

2009-05-23 @ 12:07:09
URL: http://emaaaas.blogg.se/
♥ Anonym

Gick förbi han i stan :)

2009-05-26 @ 21:54:48
♥ Zusanna

SVAR till "anonym";

åhh, coolt!



men vem är du??

2009-05-27 @ 19:33:22
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0