Billward-hug.

I natt drömde jag en av de finaste drömmarna jag har haft. Den kanske inte låter så speciell för er, men för mig hade den en väldigt stor innebörd.

Drömmen utspelade sig i mitt rum. Jag hade massviss med tavlor, skulpturer och andra grejer jag har gjort uppsatta på väggarna, riktigt fint. Det var kväll och jag skulle strax sova.

Jag satt och läste i en vacker bok. Jag kommer inte ihåg vilken, men jag minns att det var många bilder i den. Efter ett tag hörde jag röster, så jag ställde undan boken och tittade ut genom mitt lilla fönster. Där ute på gatan/trotoaren stod en av mina klasskompisar (Lovisa) med 3 kompisar. Jag öppnade fönstret för att lyssna på deras prat. Sedan satte jag mig på golvet under mitt stora fönster och fixade med något. 

Några minuter senare kollade jag ut genom lill-fönsteret igen. Då såg jag att EdwardBill (från True Blood) stod där nere (dvs. först trodde jag att det var Edward Cullen, men sedan upptäckte jag att det var Bill. Men han hade Edward's personlighet!). Han klättrade upp och in genom lill-fönstret.
Jag blev helt överraskad och utbrast "Åhhh!".

Han kom fram och kramade mig (vi satt på golvet). Det var en helt underbar kram. Can't describe, men det var som att det gick ilningar genom hela kroppen och det var liksom bara åååh...
Vi satt där länge. Jag sa: "Jag hade nästan glömt bort att du skulle komma! :O".
EdwardBill frågade om det var bra att han kom. Jag började nästan skratta, vilken idiotisk fråga. Att han kom gjorde ju hela min dag! Som jag hade saknat honom...<3


Vi fortsatte att sitta där och kramas och det var verkligen underbaraste känslan





Kommentarer
♥ sandra

sv:lätt Breaking Dawn:) ska du se New Moon när den kommer?^^

2009-11-02 @ 19:54:57
URL: http://sandralixom.blogg.se/
♥ Leia ♥ - det lilla extra

Drömmar kan vara helt fantastiska!

2009-11-02 @ 20:27:47
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
♥ Hettan:)

Vilka bra drömmar du drömmer:) Önskar jag drömde så... härligt:P Jag drömmer typ om jättehamstrar som jagar mig.. Hm, normalt?;)

2009-11-02 @ 21:30:15
URL: http://musicophoto.blogg.se/
♥ Pillan

Oh jag älskar drömmar. O din dröm vart ju inte helt fel :D BILL!!!

2009-11-02 @ 21:45:22
URL: http://'
♥ sandra

sv:ofc:D men inte på premiären:)

2009-11-04 @ 18:48:33
URL: http://sandralixom.blogg.se/
♥ Tina

Oj, jag har haft en nästan likadan dröm fast med Bill Kaulitz!! :P Det var helt sjukt, kändes inte som en dröm, vi satt på marken ute på natten, och kramen kändes helt verklig.

2009-12-22 @ 03:32:50

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0