vad jag gör när jag är ledig.

Uh nu börjar jag att få lite smått ångest. Jag har slösat bort hela denna dagen. Gick upp halv två och satte mig för att sortera bilder på datorn. Sedan har jag suttit här och tittat sedan dess. Kollat bloggar, HVTV, fb. Men jag har alltså inte gjort något mer produktivt. Och nu när jag ser solen utanför mitt fönster och ser röran i mitt rum känner jag att här inne kan jag inte andas längre. Jag måste rycka upp mig och gå ut. Nu.

Jag hatar att slösa bort dagar såhär. Varje gång det händer så säger jag till mig själv att "det här får du ta tag i Zusanna, inga mer sånna här dagar tack". Det hjälper tyvärr inte, för sedan sitter jag där igen och slösar på mitt liv. Äckel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0