nämen, inte sommarlov nu?! :O

Jag mådde sämre än på mycket länge igår. Psykiskt menar jag. Usch, kände mig värdelös. Egentligen har hela veckan varit som en nedförsbacke.

Det började i måndags kväll. Vid kl.01.00 så smälte min datorsladd. Helt seriöst, den smälte! :@ Inte hela, men plasten smälte sönder på ett ställe och det kom massa gnistor. Skitläskigt var det!! Så då fick jag köpa en ny sladd för 700 kronor. Fint.
Hela tisdagen krånglade. Datorn som sagt, klassen, betyg, väckarklockan och diverse småsaker.
Men onsdagen (igår) var värst. I skolan var det rätt okeej från början, men jag kände mig lite borta hela tiden. Trött också, har verkligen sovit och ätit för dåligt i veckan =( I alla fall blev det värre på teaterlektionen och särskilt på historian. På bussen hem fick jag verkligen kämpa emot tårarna. Så när jag komme hem agerade jag ungefär som himmelen...det regnade denna dag. Nåväl, jag hittade tetris på datorn och dessutom kollade jag lite på "film". Hjälpte mig att fly från tankarna.

Förövrigt har jag diagnostiserat mig själv. Jag har socialt handikapp.

Idag hade vi skolavslutning vilket inte alls var något jag var beredd på. Fast det "har vänt" nu tror jag och imon är jag förhoppningsvis glad igen.
Fattar inte att det är sommarlov. Vaddå, nu?! Jag vill inte. Jag vill vara kvar i rutinerna 2-3 veckor till minst.
Hatar alla dessa bubblor. och älskar samtidigt dem.


tack för att ni är där och hjälper mig. <3

Kommentarer
♥ Matilda

ajdå, inte bra att du inte känner dig bra :(

och jag kan fortfarande inte fatta att det är lov redan!! Känns inte så. Kan vara sverige-piss-vädret. vad vet jag?!



Hoppas det blir bättre i alla fall ! <3 :)

2010-06-11 @ 09:26:23
♥ Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har! :)

och den var intressant att läsa!



Ta hand om dig. kram!

2010-06-12 @ 22:17:12
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0