to like or not to like.



...Vitamin Well Citrus/Fläder. Den är som gjord för mig. Två utav mina favoritsmaker i kombination med vitaminer!

...
Cookies'n'Beans - what if
(föresten så var både de och EMD fantastiskt bra på
Så ska det låta ikväll!)

...musikaler. Särskilt att se dem live (men jag gillar filmer också). Bra musik blandat med dans, vackra kläder och teater. Mina favoritmusikaler är Sweeny Todd & Hairspray.

...Stockholm. Auran/stämningen i huvudstaden är underbar. Och att jag ska dit imorgon för att gå på musikal (Hairspray!) känns ännu bättre!



...grått väder. Duggregn, smutsig snö, kyla, blåst och huvudverksljus. Jag vill helst bara sova.

...svenska folket. När det gäller den mesta form av röstning så är de verkligen dåliga. Ännu en skandal i mellodifestivalfinalen.

...stress&press- dvs skolarbete. Vi får alla inlämningar och läxor ihopklumpade på vissa veckor vilket är oerhört stressande. Jag får ångest så fort jag tänker på nästa helg.


Kommentarer
♥ Pernilla

Sv: I vanliga fall beställer jag kläder via internet. Men eftersom att jag fick ett presentkort på HM i födelsedagspresent så vart jag tvungen att åka upp till stan och handla -.- xD

2010-03-19 @ 21:22:00
URL: http://denkalla.blogg.se/
♥ linda - pictures, drawings, me

sv: tack så mycket :D

2010-03-19 @ 23:36:33
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
♥ FRIDA SOM GILLAR SHIFT

VAD HÄNDER NÄSTA HELG? HAR JAG MISSAT NÅGOT?

2010-03-22 @ 00:45:00
♥ *Svar till Frida;

GRYMT MYCKET LÄXOR (4-5st) TILL MÅNDAGEN + TISDAGEN, VILKET BETYDER PLUGGA HELA HELGEN =( =( =´(

2010-03-23 @ 11:46:38
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0