Årsresumé 2009, kap.1:2 (april-juni)

APRIL


April började med påsklov. Då var det endast 2 månader och 10 dagar
kvar till sommarlovet.



Jag, Mikki & Eve åkte iväg på DÅM =DistriktÅrsMöte med svenska kyrkan.
Jippie. Det var ungefär lika kul som det låter.


Jag läste Millenium-triologin. Så otroligt bra!! Lisbeth Salander är min idol.


Våren började titta fram i form av vitsippor.


Ihh!!

'
Såhär långt hade jag hunnit på broderiet.


Jag och min lillasyster bakade påsk-cupcakes. Denhär har jag gjort.




påskafton. (vi var hos Hanna o dom)



Det blev lite varmt, så man kunde vara ute utan att få getingstick.


Jag skrev dethär inlägget och vann ett linne av Emma Damm!


Skolan började igen. Två dagar satt vi i skolkiosken.


Jag såg en galet bra film (med tvillingarna & Mikki).


Jag testade svart läppstift en dag.


9:an började lida mot sitt slut. Jag gymmade en del och på kvällarna
var det många möten angående european meeting.


Jag skaffade en signatur, i form av min atograf, att ha i slutet på varje inlägg.


Jag började äta mängder av min favoritglass och hade rosetter i håret
varje dag.


Jag hittade en rolig twilight-parodi.


Jag var utklädd till cowboy på superfredag. Påvägen hem blev vi förföljda
av en mopedist. Det är bland det läskigaste jag har varit med om!





Våren och värmen kom på riktigt!


Jag fick min Twilight-DVD (den 28:e, en dag för tidigt) och fick äntligen
se på extramaterialet.


MAJ




Vi firade Valborg i Mellby.


European meeting. Otroligt fantastiskt roligt.
Kommer aldrig att glömma det. Eller Pierre x)


Jag gjorde min alra första videoblogg.


jag jobbade på med broderiet.


Hejade på denhär fantastiska låten i ESC.
Dock var det Rybak som vann och det förtjänade han<3


Ett lyckopiller (Johan's skiva) kom på posten.


Var med i min första teaterföreställning där
jag spelade gamling.


Var i sommarstugan med kusiner och tittade på kossor som..ehm, gjorde
lite olika saker.




Gjorde en nyhetsfilm på engelskan med Mikki, Diddi & Helge.


Jag och min lillasyster träffade Johan den 22 Maj i Jönköping.


Eve och jag sov över hos Nadjii. RIP Ninni<3



Uthärdade de sista tio skoldagarna.


Jag gjorde äntligen klart min kudde som jag blev otroligt nöjd med!



Hade mysig shopping med Nan.


Var på Rix här i Jönköping, med Eliza och hennes kompis.


JUNI


Vi åkte på klassresa till Stockholm vilket var najs, ohyeah.
Bussresan hem var surealistisk nästan.


Första New Moon teaser-trailern kom ut och jag blev helt till mig.


Vi åkte tåg till Boda Borg med de normala tjejerna i klassen.
Jag och Nanni på bilden.



Firade nationaldagen med Swerige-naglar.


Jag slutade med innebandyn. Vi skulle bli damlag och det var för seriöst
för mig. Dessutom passade jag inte in i laget.
Åh, nu saknar jag det såå mycket!


Vi tog ett finfint suckfoto.


Det var suckfest. Skitkul! (uppsats)


Och sen var det äntligen SKOLAVSLUTNING i nian!! Inget mer högstadie
för min del. Så grymt naajs. Fast lite wierd kändes det efteråt.


Mina slutbetyg som jag blev mycket nöjd över.




Måns fyllde 23, vilket firade med gul tårta. Och en obligatorisk sång.


Mamma gav mig och lillebror ett sommarjobb: att måla lekstugan vit.
Det tog ca. 10½ timma.



Midsommarafton. Först på Vidis, sedan @ Holm's.



Jag och Hanna drog till Skaftö. Best ever!! <3 Fint väder hela veckan. Åh.


Min kamera slutade att fungera. Snyft.
(Sedan i juni har jag alltså inte haft en egen kamera att fota med.)


Här har ni DEL I. Denna resumé blev mer omfattande än väntat. Men whatewer.
To be continued.


Kommentarer
♥ diana

HAHAHAH loord , HAHAH suckfotot ja dör . AHHAHA sen nyhetsfilmen , den var riktigt rolig att göra :D HAHA me eyy , ja tar suckfotot te min blogg om dt är okej :)

2010-02-01 @ 15:45:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0